For you I bleed myself dry

Jesper.nu är nog tamefan det bästa som hänt mig

I helgen är det moneybrother, kulturnatten och annat skojs. Allting verkar ju så jävla kul när man själv inte kan vara med på det. Själv ska jag tvinga A att vara hemma och ha Sex and the city maraton, eller weeds, plus en jävla massa godis och chips och cola light UTAN att känna ånger över det. Jag har ju trots allt levt på dropp 1 dag = ingen mat och som det ser ut i dagsläget kan jag inte ta mig någonstans så det jag har i min befogan är ett äpple som A kom upp med i morse. Och det är ju inte mucho mat inte. Livet äger.

Känns lite halv läskigt att dom typ öppnat mitt ben på tre ställen, tagit vävnad från bakrelår-musklen och gjort ett korsband. Det resulterar ju tyvärr att så fort jag rör mig hastigt känns det som jag mega-sträcker mig i baklåret.

Nu ska jag nog läsa lite. Och terra några med gratis-sms.


Kommentarer
Postat av: Jules

krya på dig då! själv ligger man hemma med förstoppning om det kan pigga upp. hahaha

2008-09-11 @ 10:15:14
URL: http://sundance.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0