I'm a brand new sky to hang the stars upon tonight

Idag har jag varit hurtig så in i helvete. Det börjar med att jag städar mitt rum. Bara det är ju värt ett pris. Sedan gör jag mina övningar(tränar alltså, t r ä n a r) som är as jobbiga och sen kände jag bara att jag skulle göra lite situps så jag gör först 50, sen 50 till, sen gör jag 78 - kan ju inte sluta sådär ojämt så jag gör 22 till. Hur bra är inte jag.

Sen skrev jag klart min del av min och Fannys redovisning, helt otroligt. Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha i flera timmar minst. Seeeeeee you.

Kommentarer
Postat av: mickilino

http://www.youtube.com/watch?v=5YcDAthRAJo



haha säger det där dig något? ;)

2008-10-18 @ 23:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0