but that was when I ruled the world

Det var coldplay igår och sofie var där. Jag hade gärna varit där. Fyfan. Fast jag har andra saker att vara glad åt. Jag kan gå, haha big suprise, men utan kryckor alltså. Inte för att jag får det, men jag kan. Så jag gör det i smyg och nedrans den som skvallrar till sjukgymnasten.  Jag var där idag och testade lite nya övningar och tamefan om jag inte har träningsvärk imorgon alltså.

Efter det stannade jag och mamma på stan och jag fick hem en liten kavaj med trekvartsärm som är helt underbar, nya strumpbyxor och en randig body. På söndag blir det däremot lite mera shopping, då ska jag köpa en klocka, ett par stövlar och en kjol. Men först är det en morgondag.

DÅ Jävlar är det derby, vårat b-lag möter Alunda och jag ska givetvis dit och heja. Senare vet jag inte riktigt vad som händer men jag är beordad att ta det lugnt och ha benet i hög-läge, och det kan man göra bra hos Abbe.

Jag var inne på stadium idag och kikade lite på träningskläder, jag är så jävla taggad på att träna nu. Om 1 vecka blir det till att gymma på vårdcentralen. Har dock asajävla mycket i skolan nästa vecka men ska försöka göra klart lite nu när jag ändå inte har någonting för mig. Det brukar ju faktiskt alltid lösa sig tillslut.

Jävlar. Min jävla insändare ska ju skickas iväg idag. Jävlar jävlar jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0