Dancing in the moonlight

Idag är dagen med stort D! Wonderful! Suger väl något att A inte kommer hem förens runt 12 på kvällen men jag ska åka dit tills klockan 11 och kika på sex and the city iallafall! Största frågan idag är väl vad jag ska ha på mig men jag har ju från och med nu typ 10 timmar att bestämma mig så jag tror att det är ganska lugnt på den fronten. Annars har jag planerat att hoppa in i duschen snart, lägga kött i marinad som vi ska käka senare när alla kommit hem från jobbet och fördriva tiden med lite Marian Keyes.

I förrigår kom även Rock Hard till vårat hus. Den är silvrig och snygg. Också wonderful.

Kommentarer
Postat av: tina

vem är rock hard?

2008-07-23 @ 14:13:50
URL: http://tinaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0