Utkast: Imorgon ...

Imorgon börjar skolan. Då är sommaren over, tung pung. Jag har iallfall laddat med nya block från marimekko och elefanten på nyckeln är på plats. Jag har ju även en termo-mugg nu förtiden så jag kan klunka lite te på bussen in till skolan. Skolstarten kopplar jag allitd ihop med min födelsedag så då känns det inte lika hemskt. Om en vecka är jag alltså en iPod rikare. Är riktigt sugen på en YSL tee också, men jag vill inte ens veta hur mycket den går på, är ju som att te en kula, ju.

Helgen spenderades mycket hos A eftersom han var ensam hemma. Trästock, Shejk och med en Jonte på sjukhus. Det har varit väldigt roligt och nu funderar jag om jag ska klicka hem någon väska tills den 25:e, och någon mysig väst.

H&M kommer få in dödligt snygga kappor till hösten och då känns inte heller det så himla deprimerande. Jag är mest depp över att höst och vinter meaning inga ballerina skor. Det som jag älskar.

Iförrigår hade jag och A varit tillsammans i 1 år. Det är ganska långt. Jag älskar han. Och förresten, mitt kontaktkort är lite underligt så jag kan inte skicka gratis än, men ska fylla på. Så om jag inte svarar på sms är det anledningen. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0