How can you say your life is empty?

Sommaren regnar bort och jag har skaffat ett jobb. 20 :- i timmen för att lära små barn spela fotboll och uppföra sig. 500 :-. Det kommer klinga skönt på mitt lilla panka konto. J ä v l i g t skönt. För på Lördag blir det Winnerbäck med Jules och Lilleman för hela slanten och jag är taggad till hundra.

Annars startar reggae festivalen today och A är ju såklart redan på plats. För mig blir det Kina ikväll och sedan ska jag fara med Rock hard och hämta upp A vid 1. Klockan halv 8 ska jag vara uppe sen. Men det är bara en dag kvar, och en dag meaning 100 spänn, måste tänka possitivt. Fast trots den kassa lönen, alla klängiga ungar och regnet är det ganska roligt. Vattenkrig idag = roligt. Sen finns det en viss Phille som drar roliga skämt.

K: Vad blir det för mat?
Jag: Det blir kyckling och ris.
K: Ehm va.. Jaha okej.
Jag: Haha vad tyckte du jag sa?
P: Kanske gris. Kycklig och gris. Eller kankse kyckling-gris! HAHAHA

HEHEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0